×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری ۱۶ معتاد پرخطر و دستگیری ۳ خرده فروش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سیستان پرس، سرهنگ “احمدثمره حسینی” در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان زابل به مدت ۲۴ ساعت به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دیگر رده های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد ۱۶ نفرمعتاد پرخطر و ۳ نفرخرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر و آلات استعمال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروری تحویل کمپ ترک اعتیاد شهرستان شدند.

سرهنگ ثمره حسینی با تقدیر از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.